Marketing: modellen en berekeningen

Artikelnummer: 9021B2040
Aantal: 1

Auteur: Loes Vink, uitgever: Pearson Benelux B.V.
Paperback, druk 2010 | Nederlands | 315 pagina's | 9789043015998 | 24,1 x 17,1 x 1,9 cm

Tweedehands: Als nieuw
Als nieuw. Stevig verpakt binnen 1-2 werkdagen in huis, bezorgd door PostNL.


Beschrijving
Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modellen en berekeningen, dat kan helpen bij het maken van weloverwogen keuzes. Dit boek is geschikt voor studenten aan commerciële opleidingen in het hoger onderwijs. Het is een aanvulling op marketinginleidingen en kan gebruikt worden in verschillende leerjaren. Ook professionals kunnen hun voordeel doen met deze praktische uitgave. Op de bijbehorende website www.pearsoneducation.nl/borchertvink is extra materiaal beschikbaar. Ton Borchert en Loes Vink zijn lange tijd werkzaam geweest in de marketingpraktijk en zijn als docent marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »