Het copyboek, 24 en 1 copywriters over hun vak - 24 en 1 copywriters over hun vak

Artikelnummer: 9024B2264
Aantal: 1

Auteur: Karin van Gilst, uitgever: Wolters Kluwer Nederland B.V.
Hardcover | Nederlands | 164 pagina's | 9789014060088

Tweedehands: Goed
Oogt als nieuw, pagina's ietsjes verkleurd langs randjes, verder mooi als nieuw. Stevig verpakt binnen 1-2 werkdagen in huis, bezorgd door PostNL.


Beschrijving
Als creatief directeur copy van een groot reclamebureau bekijk je tientallen mappen per jaar. Bijna zonder uitzondering bestempelen de aanstormende talenten hun kwaliteiten als 'concept en copy'. Sommigen brengen als bewijsvoering vast een eigen visitekaartje mee. Onder hun naam prijkt hun 'claim to fame': concept & copy. Het staat er zwart op wit, dus het is zo.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »