101% ik - jouw persoonlijke merk in 8 stappen

Artikelnummer: 9028B2457
Aantal: 1

Auteur: Judith Tielen, uitgever: Boom
Paperback, inclusief losse bijbehorend werkboek, druk 2017 | Nederlands | 208 pagina's | 9789024404841 | 21 x 14,1 x 1,8 cm

Tweedehands: Goed
Heel mooi, vrijwel als nieuw, ezelsoortje puntje kaft, ongebruikt. Stevig verpakt binnen 1-2 werkdagen in huis, bezorgd door PostNL.


Beschrijving
101% ik 1e druk is een boek van Roel Wolbrink uitgegeven bij Boom uitgevers Amsterdam. ISBN 9789024404841

Denk je na over een volgende carrièrestap? In acht overzichtelijke stappen leer je met 101% IK™ hoe je kunt zorgen dat anderen eerder voor jou kiezen.

Profileer jezelf als merk
Een opsomming van je diploma's en werkervaring is niet meer voldoende om jouw (toekomstige) klant of werkgever voor jou te laten kiezen. Om gevraagd te worden voor leuke klussen of om promotie te maken, moet je worden opgemerkt tussen al die andere unieke medewerkers en zzp'ers. Je moet je kortom als een sterk merk profileren.

Ontwikkel jouw merk in acht stappen
Judith Tielen en Roel Wolbrink verzamelden businessmodellen die veel gebruikt worden bij merk- en strategieopdrachten en loopbaanvraagstukken. Aan de hand van acht stappen leggen ze uit hoe je inzichten uit merkmanagement kunt toepassen op je eigen leven. Met herkenbare praktijkvoorbeelden van andere gewone en buitengewone Nederlanders die je hierin voorgingen.

Inclusief werkboek
101% IK™ nodigt je uit om zelf een sterk merk te worden aan de hand van achttien makkelijke managementmodellen en heel veel voorbeelden. Elk model wordt geïllustreerd met persoonlijke verhalen van echte merken en echte mensen. Bij het boek ontvang je een werkboek waarin je aan de hand van tientallen oefeningen jouw persoonlijke merkplan ontwikkelt.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »