Doe Iets! - je bent wat je doet: de zeven geheimen van succesvol merken activeren.

Artikelnummer: 9031B3992
Aantal: 1

Auteur: G.H.A. Verrips
Hardcover(kartonboek) met stofomslag, druk 2010 | Nederlands | 18 pagina's | 9789081566216

Tweedehands: Als nieuw
Als nieuw. Stevig verpakt binnen 1-2 werkdagen in huis, bezorgd door PostNL.


Beschrijving
Wat hebben Being There's Internationale Sinterklazencongres, Nike's Chalkbot, Blendtec's Will it Blend?, de zoektocht naar een nieuw Zeeuws Meisje, de Unox Nieuwjaarsduik, de OLA Tussendoortjesvergelijker, Volkswagen's Pak de Polo!, de Michelin-gids, de Amstel Ballenbar en de Douwe Egberts Burendag met elkaar gemeen?
Het zijn allemaal schitterende voorbeelden van merken die Iets Doen.
Merken die opmerkelijke fenomenen in het leven roepen, doordat ze meer doen dan alleen maar iets zeggen over hun producten. Communiceren door te doen prikkelt, raakt, enthousiasmeert, activeert. Het is opvallend, echt en daarmee doorvertelwaardig. Geen hype, maar een doodnormale manier om je merk op de kaart te zetten.
In dit boek introduceert drs. G.H.A. Verrips de zeven geheimen of onveranderlijke succesfactoren die ten grondslag liggen aan fenomenale merkactivaties. Een must-read voor iedere marketeer die niet kan wachten om z'n merk een flinke schop onder de kont te geven!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »