Verleid de klant - onweerstaanbaar zakendoen

Artikelnummer: 9039B1220
Aantal: 1

Auteur: Rob Snoeijen, uitgever: Duuren Media, Van
Hardcover, 2e druk mei 2014 | Nederlands | 152 pagina's | 9789089651471 | 21,8 x 14,7 x 1,6 cm

Tweedehands: Als nieuw
Als nieuw, heel lichtbeschadigd achterkant kaft. Stevig verpakt bezorgd door PostNL.


Beschrijving
Verleid de klant 1e druk is een boek van Rob Snoeijen uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789089651471

Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of (sales)professional. Want wie klanten op de juiste manier weet te verleiden, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En daarmee zet je jezelf flink op voorsprong. In Verleid de Klant geven Rob Snoeijen en Daniêlle de Jonge doeltreffende verleidingstechnieken en praktische tips om het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier te beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe je je zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal inzet om onweerstaanbaar te zijn voor je klanten. Mogen we je verleiden? Lees dit boek!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »