De business compositie - hoe zakendoen volgens muziekprincipes uw klanten in het hart raakt en uw organisatie meer succes brengt

Artikelnummer: 9044B1808
Aantal: 1

Auteur: Floris E. Hurts, uitgever: Gorcum B.V., Koninklijke van
Paperback, druk 2015 | Nederlands | 192 pagina's | 9789023254386 | 24 x 16,7 x 1,3 cm

Tweedehands: Als nieuw
Mooi als nieuw. Stevig verpakt bezorgd door PostNL.


Beschrijving
De business compositie 1e druk is een boek van Floris E. Hurts uitgegeven bij Gorcum B.V., Koninklijke van. ISBN 9789023254386

Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoering - elke keer opnieuw. Voor muziekmakers is dat core business: hun toekomst staat direct op het spel wanneer zij hun publiek niet weten te raken. Dit boek laat zien wat ondernemers, marketeers, accountmanagers, leiders en hun teams kunnen leren van hoe componisten, dirigenten, producers en musici mensen treffen, ontroeren en in beweging brengen.

De Business Compositie zet u aan het denken. En zet u aan tot doen. Met tientallen verrassende parallellen tussen het creëren van overtuigende muziek en prestaties leveren waar klanten enthousiast van worden. En met bruikbare inzichten en modellen voor het creëren van unieke en toch herhaalbare klantervaringen met behulp van eigen 'zakelijke composities'. Herkenbare voorbeelden laten zien wat deze benadering in de praktijk oplevert.
U ontdekt hoe heldere businesscomposities leiden tot betere afstemming tussen
leiders en volgers, tot meer harmonie tussen solisten en ondersteuners, tot meer
gedrevenheid in de uitvoering en versterking van het effect op de klant.

De Business Compositie geeft nieuwe inspiratie om uw bedrijfsstrategie te
vertalen in indrukwekkende optredens, waarmee uw organisatie meer klanten
raakt, meer toegevoegde waarde creëert en effectiever reageert op wisselende
marktomstandigheden. Dat leidt tot beter resultaat.

Floris Hurts is een ervaren business consultant, gastdocent, spreker en
auteur met een passie voor klantgedreven dienstverlening. Hij werkt met
commerciële en maatschappelijke organisaties aan het vernieuwen van hun
toegevoegde waarde voor klanten en het versterken van hun marktpositie.
Hij schreef ondermeer De Onmisbaarheidsfactor, genomineerd voor de marketingliteratuurprijs 2006. Zijn colleges over klantgedreven strategie en
ontwikkeling van serviceconcepten voor verschillende postacademische leergangen hebben al honderden leiders en managers in bedrijven en instellingen geïnspireerd.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »