Retaildenkers - Aan tevreden klanten heb je niets

Artikelnummer: 9045B1567
Aantal: 1

Auteur: André Troost, uitgever: Het Boekenschap
Paperback, 1e druk voorjaar 2015 | Nederlands | 128 pagina's | 9789490085643 | 21,5 x 13,6 x 1,1 cm

Tweedehands: Als nieuw
Als nieuw. Stevig verpakt bezorgd door PostNL.


Beschrijving
Retaildenkers - Aan tevreden klanten heb je niets 1e druk is een boek van Andre Troost uitgegeven bij Het Boekenschap. ISBN 9789490085643

Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hun klanten weer emotioneel te raken. Als dat lukt, ontstaat er geheid klantenbinding en terugkomgedrag. En rollen er (weer) euro’s in de kassa.
Wees dus vanaf vandaag ontevreden met alleen een tevreden klant. Probeer ‘te raken’. Doe iets! Anders dan je gewend bent. André Troost onthult in dit boek hoe je dat het beste kunt aanpakken. Met een lach en een traan vertelt hij de ene na de andere waargebeurde anekdote. Deze meester in het mystery shoppen ken je misschien nog van zijn eerste boekje ‘De Klant is GEEN Koning’. Dan weet je dat deze klantengek de medewerkers van Nederland een warm hart toedraagt. Gebruik Andrés gratis tips uit het boek. Het liefst vandaag nog!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »