CUSTOMER INNOVATION - Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie

Artikelnummer: 9045B2672
Aantal: 1

Auteur: Marion Debruyne, uitgever: Lannoo Campus
Paperback, 2e druk februari 2015 | Nederlands | 297 pagina's | 9789401413169 | 24 x 17 x 2 cm

Tweedehands: Als nieuw
Mooi als nieuw. Stevig verpakt bezorgd door PostNL.


Beschrijving
Luister naar je klanten om je strategie te bepalen
Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt en werken ze volgens drie basisprincipes, ofwel drie manieren van naar je klanten kijken. Allereerst scannen succesvolle organisaties voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Op die manier kunnen ze anticiperen op eventuele veranderingen, noden en wensen. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn. Wat ze leren van de klant zetten ze om in werkbare verandering. Tot slot werken deze organisaties samen op die punten waar ze zelf tekortschieten. Ze gaan slimme partnerships aan en begrijpen dat samenwerking cruciaal is om goede ideeën uit te laten groeien tot commercieel succes. Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »