Disruptive selling - een nieuwe kijk op sales, marketing en customer service -Genomineerde PIM Marketing Literatuurprijs 2016

Artikelnummer: 9049B0280
Aantal: 1

Auteur: Patrick Maes, uitgever: Lannoo Campus
Softcover, druk 2016 | Nederlands | 256 pagina's | 9789401429276 | 24,8 x 17,8 x 1,6 cm

Tweedehands: Als nieuw
Als nieuw. Stevig verpakt en bezorgd door PostNL.


Beschrijving
Slimme verkopers gaan voor een aanpak op maat
De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen op een disruptieve manier vraag en aanbod. Traditionele verkoop, met salesteams en salesmanagers, wordt de uitzondering. Daarom moeten de taken van sales, marketing en customer service hertekend worden. Marketing automation en moderne CRM-tools zijn daarbij noodzakelijk om te kunnen overleven. Disruptive Selling helpt bedrijven bij de transformatie naar het nieuwe tijdperk van sales en customer centricity. Dit is een boek voor directieteams, managers en ondernemers. U heeft een wit blad nodig: een nieuwe start om mee te zijn met de salesrealiteit van vandaag. U bent het de klant en uzelf verschuldigd. There is no excuse for being boring.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »