Marketing met ballen - de 9 bouwstenen voor jouw persoonlijke businessmodel - Genomineerde PIM Marketing Literatuurprijs 2016

Artikelnummer: 9050B2119
Aantal: 1

Auteur: Rudy Moenaert, uitgever: Adfo Books
Paperback, druk 2016 | Nederlands | 248 pagina's | 9789492196149 | 23 x 15 x 1,4 cm

Tweedehands: Goed
Oogt als nieuw, op 3 (van de 248) pagina's zijn wat aanduidingen geplaatst met pen. Stevig verpakt en bezorgd door PostNL.


Beschrijving
'Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer.' STEVEN VAN BELLEGHEM Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw persoonlijk businessmodel. Marketing met ballen staat vol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Doe er je voordeel mee! RUDY MOENAERT is hoogleraar strategische marketing aan de TIAS School for Business and Society. Hij publiceert in internationale toptijdschriften, treedt op als gastspreker, is gastprofessor aan de Antwerp Management School en begeleidt ondernemingen in hun marktplanning. HENRY ROBBEN is hoogleraar marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Hij treedt regelmatig op als spreker, adviseur en gasthoogleraar in binnen- en buitenland.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »