Het innovatiedilemma - het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Artikelnummer: 9050B2567
Aantal: 1

Auteur: Clayton M. Christensen, uitgever: Business Contact
Paperback, 3e druk 2015 | Nederlands | 320 pagina's | 9789047008149 | 21 x 13,5 x 2,6 cm

Tweedehands: Goed
Boek oogt heel mooi als nieuw, eigenlijk als in nieuwstaat, maar twee pagina's hebben een leesezelsoortje. Stevig verpakt en bezorgd door PostNL.


Beschrijving
In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten.Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven. Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »