Marketing - de nieuwe principes

Artikelnummer: 9120B3202
Aantal: 1

Auteur: Steven van Belleghem, uitgever: Lannoo Campus
Softcover, 2e druk november 2014 | Nederlands | 200 pagina's | 9789082033724 | Afmeting: 24,6 x 17,7 x 2,3 cm

Tweedehands: Als nieuw
Nieuw boek, maar een lichte beschadiging aan de rug. Stevig verpakt verzonden via PostNL.


Beschrijving
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »