Klantenservice en FAQ

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daarbij hoort dat u ons eenvoudig kunt contacteren.
Mocht u vragen hebben over het een of ander, dan kunt u ons bereiken middels het volgende e-mailadres: [email protected], of u kunt hiervoor rechts het contactformulier invullen. Bellen kan ook op 06 8310 5630

 

Veel gestelde vragen:

Bestellen:

Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres, kan dat?

In het betalingsproces kunt u kiezen voor een ander afleveradres dan het factuuradres.
 

Ik wil het als cadeau versturen, kunt u mijn bestelling inpakken in cadeaupapier?

Wij verpakken uw bestelling altijd mooi in cadeaupapier in, mocht u een persoonlijk woord geschreven willen hebben op een bijgevoegd kaartje, laat dit dan weten in een commentaar bij de bestelling. Dan zullen wij dat netjes verzorgen zonder extra kosten.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u uw bestelling annuleren. Neem zo spoedig mogelijk contact op met [email protected] . Mocht het artikel reeds zijn verzonden, dan kunt u het artikel na ontvangst retourneren.

 

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij staan garant voor uw privacy. Wij gebruiken de door u opgegeven informatie, zoals naam, adres en telefoonnummer, uitsluitend voor het verwerken van uw bestelling en het bijhouden van onze administratie. De informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden van commerciële of niet commerciële aard. 

 

Betaling

Wat zijn de betalingsmogelijheden bij de boekhandelmoos webshop?

Wij bieden drie mogelijkheden om te betalen:

– Ideal via Mollie
– Bancontact, voor bestellingen uit België
– Overboeking
- Achteraf betalen via Klarna

Als u kiest voor Overboeking, kunt u online in uw eigen bankomgeving betalen (evt met een QR-code), maar u kunt ook een overschrijvingskaart om te posten invullen. Alle gegevens die u daarvoor nodig hebt ontvangt u automatisch als u kiest voor Overboeking.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van uw bank. Wij zorgen in elk geval voor snelle verzending, namelijk normaal dezelfde of eerstvolgende werkdag na de betaling.

 

Zijn de prijzen in de webshop inclusief BTW?

Alle prijzen vallen onder de margeregeling omdat het een tweedehands product betreft en er al reeds B.T.W. is afgedragen. De prijzen die u in de webshop ziet zijn de prijzen die u daadwerkelijk betaald. Naast de verzendkosten (afhankelijk van de grootte van het pakket en land van aflevering) komen geen extra kosten bij.

 

Verzenden

Wat betaal ik aan verzendkosten?

De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket en het land van aflevering. Verzendkosten voor een brievenbuspakje zijn €3,50. Twee of meerdere stuks boeken en boeken breder, langer of dikker dan de PostNL brievenbuspakjemaat worden verzonden als pakket a €5,50. Boeken naar België worden verzonden voor €7,50 ongeacht de grootte.
Binnen Nederland zijn de verzendkosten bij bestellingen groter dan €20 euro gratis.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn mijn pakket in huis heb?

We versturen via PostNL. De levering in Nederland bedraagt meestal 1- en uiterlijk 3 werkdagen vanaf afgifte bij een PostNLpunt.  U krijgt tijdens de verzending emails met de track en trace code en de voortgang van uw bestelling. 

 

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

Op de pagina met verzendinformatie van PostNL kunt u zien waar uw pakket is. Het kan bijvoorbeeld afgegeven zijn bij uw buren of bij het dichtstbijzijnde pakketpunt. Bij problemen van ontvangst kunt u contact met ons opnemen via [email protected]

 

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Wanneer u om welke reden dan ook uw bestelling wilt retourneren, kunt u het retour melden binnen 14 dagen. Dit kan via [email protected]

U krijgt van ons een gratis retourzegel toegestuurd. stuur het oorspronkelijke product terug, en zorg ervoor dat het product in de staat is waarin u het van ons ontving. Stuur het in een deugdelijke retourverpakking terug. Dit moet gebeuren tot uiterlijk 14 dagen na de datum dat u uw retour bij ons heeft gemeld. Na deze datum verloopt de retour.

 

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Uw geld zal binnen 14 dagen na ontvangst van het retour teruggestort worden op het rekeningnummer die u heeft gebruikt bij de betaling.

 

Mijn vraag staat er niet bij.

Stuur uw vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een email naar [email protected] en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »